Labbat och klart!

Det som är kvar för mig (Linda) är att skriva skriva skriva! Igår gjorde jag klart sista labbandet och måste säga att det är skönt att äntligen ha mer tid till att skriva! Efter många timmar i mörker i framkallningsrummet så har jag samlat ihop alla mina western blot membran och framkallningsbilder.
Här kan man se hur snyggt det kan bli (nr1)  men även ett mindre bra resultat (nr2)! Den nedersta gjorde jag om ca 4-5 gånger, tänkt er eftermiddag klockan är 7-8 och så gör man om och om och om igen! Det finns roligare saker att göra=) 
Just nu är det 31 grader enligt min iphone och det är häääärligt! Aftonbladet säger att "smhi har ett glädjebesked med varmare väder" så ni får nog det fint hemma också snart ska ni se:)
 
Ha en bra dag!
/Linda
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0